Call Me Maybe
sweet owner

AMIRRA AZMI



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello . This is my super simple blog . Follow and come again okay :)


Bigfoots!

masa depan aku

assalamualaikum :)
senyum tu fake saja k.
MASA DEPAN AKU ?
hem , tiap hari aku dok pikiaq mcmmna future aku nanti.
series aku takot , aku takmau nanti aku just kerja kilang,
kerja cuci lantai kat Mall ka .
aduhh ! sesangat takot .
22 neh kot result kuaq .
tyme tuu lah aku dapat rasa sedih ka gembira.
Ya Allahh ! aku takmau bg mak ayh aku sedih.
aku nak 8A.
semalam aku cry :'(
aku takot result aku terok ..


Taon depan form 4 , kena ambek sains tulen .
SAINS TULEN bebeh .
aku dengaq pun dah ceqin .
tengok kak kak abg abg form 4 tyme peksa.
aduhh , sian beb ! addmath pulak susah nak lulus.
dulu sains aku blur gila.
tak phm + mainmain tyme belajaq.
then sipisipi nak dekat PMR baru pulon.
tyme tuu lah aku start minat sains,
Math aku memang suka gila .
penah fail sekali jaa taon neh .
tu pun sebab aku demam tyme exam  :)

Kalau nak stay smj lagi kena dpat math dgn sains A
B or C tak buleh ya.
tu yg aku takot tuu.
aku syg smj , nak stay kat smj lagi.
mesti taon depan ramai yg out dari smj .
pakat pi MRSM la, Teknik laa.
Aku mintak teknik Langkawi dgn Kajang .
saja2 mintak ja. kalau dapat pun wallahualamm laa.

Aku pikiaq kalau aku tak dapat result elok .
mcmmna nak tunai hajat mak ayah aku ?
mak dgn ayh nak aku msok universiti.
nak tgok aku jdi Accountant satu hari nanti.
Bila ayh aku dah pencen , aku takmau bg ayh aku kerja dah.
nak bg dia dok umah jaa.
aku akn support depa .
aku azam nak bagi kemewahan kat depa.
aku nak ubah hidup aku la nii.

YA ALLAH . ! bg lah aku dapat result cemerlang PMR nih .
doa doa kat aku sama nah :)


gtg . bye . assalamualaikum :)