Call Me Maybe
sweet owner

AMIRRA AZMI



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello . This is my super simple blog . Follow and come again okay :)


Bigfoots!

mitchiuuuu :'(

Hey hey hey ! budak sengal neh dah mai dah :D
Whatever ah ! okayy ! mitchiuuu ! hemm , lama kan awak dekat sana ? Awak jauh kan dekat sana ? Best kan awak dekat sana ? teddiaaa .. HAHA . Masyarakatt~  awak dekat sana kena basoh baju sendiri kan ? siaannn :( . sudah la kot . HAHA . sapa ah ? cerr teka . kalau betoii aku bagi sekupang ! haaa . last satgi aku hbaq sapa nah ? wokehh ! aku melencong kot len dulu .. hee . malam neh tadak story actually . sbab tuu update lewat - lewat mcm neh . mai tengah malam baru ada story. Tadi aku baca blog Kak Elia a.k.a ex fience abg keeper kita . HAA ! aku baca abeh semua . . pasai mcm mana depa jumpa . sweett gila gila lahh . tapi nak buat mcm mana kan ? kalau ada jodoh tak kemana .Satu lagi story , malam neh , abg angkat aku tuu sedih , aku pun turut sedih :'( dia tingat ex BFF dia . hem nak buat mcm mana kan . buat chill sudehh . hidup mau happy la bro :D dah la tamau sedih tuu . .malam ni aku jadi head & shoulder dia . HAHA . sapa-sapa nak aku jadi head & shoulder dia jgak buleh roger ya :)
Tyme aku dok meng-update-ing blog neh telah pukul 5.29 a.m dekat Sydney ya .Haa ! aku mitchhh manusia yg dok kat Sydney tuu laa . Dia dok krooohh kroohh sekarang neh :) HAHA . aku gila ? kfine~ ya aku memeyy gila kat Muslim Ahmad . TEDDIAAAA ! overdosshh ! biaq ahh , apa masalah ampa aku rindu dia . bluerkk ! :p
*sayang org sayang aku :*


The end . kbye