Call Me Maybe
sweet owner

AMIRRA AZMI



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello . This is my super simple blog . Follow and come again okay :)


Bigfoots!

twinkle twinkle little star :)


hai hai ..
malam ni aku boring yg ter ter ter teramat sgt k.
aku dah taktau nak buat hapa . Adehh -,-
pukuy 8 tasat aku on9 satt ..Erggh ! Boring sho sho boring okay .
8.15 aku off , then teringat nak pi dok luaq .. HEEE :D
Aku keluaq laa dok luaq . sorang-sorang ,HAHA.Tak takot pon . :)
Aku dok kat pelenggaq a.k.a rumah kecil yg kat tepi umah neh . .Taktau eh ? buat
pala tau dah la nohh ..HAHA .
Henthen , dgn henfon dok kat tgn , sambil buka lagu-lagu jiwangg . Ahaha .Layan beb !
Series cakap , bintang malam neh lawa lawa sgt k. Hishh ! qasa mcm nak pi pegang jaa.
HAHA ..mai tang lagu sedihh tuu , tersentuh la sikitt .. tingat la kat budak tuu ..K diam =='
Then then , tingat la jgak kat kak and niece aku tuhh , haishh !
Aku rapat dengan kak aku , so kalau ada papa  semua aku gtau diaa.
SAYANG KAK OKAY :* Muahhh..

*trrett trrettt* (bunyi vibrate henfon)
Tyme aku dok syoq usha bintang henset bergegaq . AHAHA.
Alarm lahh . aku sett  "10.50 p.m , 09.12.2011, SKUAD MALAYSIA FLIGHT P AUSTRALIA"
Heee ..dok byg muslim .Aww.
Pastu aku doa laa semoga depa selamat pi dan balik . :)
Haihh ! aku rasa gena tahh , buat mcm aku bini dia , dok rasa sedih tak tentu arah .pelekk !
hahaha . Biaq biaq ! tanda sayang lettew mirra oii ,aishehh !
pastuu ..pukuy 11 lebih masok umah . on9 ..
comment2 dgn mimi , wall to wall dgn membe, chatting group dgn abg sabah tuu and and webcam dgn niece and kak , aww ! setiap malam dok layan budak tuu , Rindu sgt k . hemm . dah nangis :'(
hemm .. dahh .. mau tidur nihh :)
bye :*


atoto ..tomey tomey . okay , rindu budak neh :'(