Call Me Maybe
sweet owner

AMIRRA AZMI



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello . This is my super simple blog . Follow and come again okay :)


Bigfoots!

Janganlah kau pergi :'(

(05 Jan 2012 )
Last kita dok bertiga 
Dok dalam dewan for Orentasi Form4
Ahad hg dah pindah pi Teknik Alor Star 
Now , kita dah berpisah
Bila kita nak jumpa pulak pun taktau
Lepas nii pakat hala tuju masing-masing
Hg dok sana , kami dok sini
Series cakap , aku sedih hg tadak
Aku taw , hg pon tak berapa suka sgt dekat aku
aku tak kisah.
Dulu kita selalu gadoh
mai laa aku sedihh sangat wehh
tadak dah laa kelolo hg dekat aku
gelak-gelak dgn hg
kalau buleh takmau pisah dgn hg
nak dgn hg selama 5 taon nii
Now baru aku taw erti sahabat
walaupun kita mcm kucing dgn anjing
aku tak tahan bila hg nak pindah
menyesai gila dulu aku tak selalu bebaik dgn hg
hemm , hari ni aku sedihh sgt sbb hari ni last aku dok dgn hg
Aku taw tadi hg pon teriyak kan ?
sedih gak kan ?
aku dapat taww.
Chill okayy ?
belajaq leklok kat sana
Struggle untuk spm.
Yess ! tadi aku ada buat hg sakit hati .
Sorry :'(
That not mean i hate you baby .

Hemm ,AFI kalau hg dok baca nehh 
sorry nahh 
aku sayang hg
jaga diri hg leklok kat sekolah sana
kat sana takdak sapa nak tegoq hg
semayang jgn tinggai .
Ingat aku dgn  MIMI  kat sini k.
kami sentiasa ingat hg ,
Jgn lost contact dgn aku .
Rindu aku kol k.
Nset tuu pandai simpan , jgn sampai warden rampas.
Kalau rindu aku 
Nyanyi lagu yg kita nyanyi tadi kat dalam dewan tuu :)
Lastly ,

" AKU TAKKAN LUPA HG , KITALAH KAWAN DUNIA AKHIRAT "

sayang hg weh :')

aku rindu hg aku tgok gmbaq neh :
Tuisyen Darul Bakti pun sekali :')

Tyme ni baru start rapat :')

Muka tension hg :')

Laberariii ! btw , mata hg comeyy :')
*rindu masa dgn hg :(
jgn lupa aku taw !

*teriyak dah :'(

I LOVE YOU AFI !
kbye.