Call Me Maybe
sweet owner

AMIRRA AZMI



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello . This is my super simple blog . Follow and come again okay :)


Bigfoots!

Kalau jatuh aku gelak k ?

Haiiiii 
Aku boring wehh .
Tadak sapa meh :(
Sorang - sorang neh .
K , aku story nah ?
Petang tadi aku kuaq .
Saja ronda-ronda kot sini .
Aku bawak membe aku naik moto.
Kat simpang neh ada laa geng laki nak lintas.
Then , dok sat depa potong kami .
Mamat sorAng neh buleh buat pala macho up moto tgh jln.
Pikiaq habeh style lahh tuu .
mcm cibaii .
Kalau jatoh aku gelak aihh.
Tak berenti tolong dahh.
Meluat laa manusia jenih nii.
Kalau mati sorang - sorang takpa laa,
ni kalau lepas dia jatoh tuu sekali dgn aku jatoh mcm mana.
Sekali dgn aku matii .
Menyusahkan laaa . hAihh !=='
NAk kata hensem , tak teqa mana pon .
hishh ! meluat dok ingat balik.
K . stop ! shit taw dak !

Haa  ! tunggu My Incik text ..
K. dah . bye.

ILOVEYOU

MR A / MR M