Call Me Maybe
sweet owner

AMIRRA AZMI



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello . This is my super simple blog . Follow and come again okay :)


Bigfoots!

Tak marah kan ?

weyyhh ! awat aku sensitive ? Dia tak buat apa pon kat aku .. just tak tegoq aku jaa . Tuu pon terasa ? series bersalah gila semalam . Mcm manalah aku sampai buleh nangis neh ? dia tak kasaq pon dgn aku .Tadi muka dia semacam ja tyme tgok aku . ya allah ! aku takott ! janganlah bagi kami gadoh . Aku sayang dia ya allah .. ishh ! awat laa . Aku baru jaa rapat dgn dia . Muhong kalau aku kata aku tak minat dia . Hemm , minat dia kuasa sepuluh ! Dia ja taktauu ..Member aku pon minat dia jgak . Lepas baca status member aku , tiba-tiba sebak then nangis ..see ? padahal takdak sapa buat pon kan ..thats mean i serious love him . but he maybe does not believe me yet . k nevermind dear .Ya allahh !..aku sayang dia ya allah :'( lindungilah aku dan dia..
                                                            

                                                                   ILOVEYOU
                                                                   MR A / MR M