Call Me Maybe
sweet owner

AMIRRA AZMI



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello . This is my super simple blog . Follow and come again okay :)


Bigfoots!

Meyoww Brother :*

Hee . Aku free aku free . 
K . Lama tak update pasai bola :D
Yeah ! aku minat bola . Jgn tnya pasai pa . Dari dulu . Thats why aku suka pakai jersey . haha . baju aku semua nmber 24, 2 , 4 , 7 , 13 . Ada maksud tersirat k disitu . Aku suka laki yg main bola . *footballer . Azam aku nak cari husband pemain bola . hehe . And aku dah dapat sorang abg angkat pemain bola . haaaa ! cehh ! hmm ,  Naim Hashim kenai ? tak kenai ? sokay . takyah kenaii :) series dia tak sombong langsong , first kenai dia ingatkan fotographer . tgok-tgok footballer . aik ? haha . IM IM dgn dia . dia sebut abg-abg . haha . and kat twitter pon peramah . and ada laa kan manusia sakit hati . aku kesah apa kan ? sygnya jumpa tuu tak penah gi . HAHA . hmm , aku excelli minat sunggoh sunggoh Muslim Ahmad . haih ! dok ejaz tak dapat dapat lagi .Haha .
angan aku tinggi beb ! jgn main main :D
Blog aku ? hahaha dia tadak nak baca aihh . kalau baca tuu nauzubillah lah kan ? byk aku kutuk dia . haha . nevermind . He said nanti nak mai Kedah . Pon boleh . haha . Dah laa tuu , satgi ada kata aku riak pulak kan . k takmau cari masalah :) bye bye beep ~


                                                                   HERE THEY IS !
erhhh ! cair tgok kau k.

:*

err superman ?

mulot tu tetap senget kan ? HAHA

haa ! nii my boyfie  . muehehe :*

p/s : to NAZIRUL NAIM : iloveyou :*
        to MUSLIM AHMAD : iloveyou gak :*
        to MR . A : err , i.l.o.v.e.y.o.u :))