Call Me Maybe
sweet owner

AMIRRA AZMI



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello . This is my super simple blog . Follow and come again okay :)


Bigfoots!

Jell Bin Jellyy :/

Hello :)
Salam Jumaat . Yeyy ! harini best k . Hmm , cuti but kena pi sekolah . Cuci kelas . Sumpah best ! But penat sikit . sokay la akn , kerja berbaloii . Kelas 4 SAPPHIRE lawa ! Hasil tangan kami semua . Semua ? sebilangan jaa . oOPSS ! k biaq . Happy ja tadi , yg gaduh tuu sembang besa jaa . series best lahh . harihari macam ni kan best ? hmm . mimi mesti merajok dgn aku nii . Sorry la sayang , kena balik awal . Hmm , janagn la buat takmau mai tidoq umah aku pulakk . Soryy . terpaksa , lagipun Rai ada . Aku malas nak kacau daun , satgi ada org kata .Esok Jayawariss ? got to go ? takmauu ! ishhh ! meluad ! k takpii . K another story ,  My cousin , dah dapat DSLR okay . jEles giloooo . hmm , nanakkk jugakk . Daddy nanak mcm diaa . And Zalikha aku pon dah dapat bb . erhghhh ! best giloo tweet guna bb . Nanak bb jugakk . *gila aku ni semua nanak. HAHAHA . kk dah .Kepada Encik A kan ? jgn cita pasai ex awak tuu boleh , rimas taw dak . Dah tak suka lupakan . Jgn dok pikiaq , Serabut i tawww :3
Need to sleep . Daaa :*

Kami semuaaa , sign aku paling huduh :/


ILOVEYOU MR .A / MR .M