Call Me Maybe
sweet owner

AMIRRA AZMI



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello . This is my super simple blog . Follow and come again okay :)


Bigfoots!

Sweet Dream sunggoh :D

isk isk ! assalamualaikum . bertemu kembali . lamakan tak update . no time . sorry :) 
hee . byk cita nya yg tertangguh . hmm . k nvm . Harinikan , dah boleh on9 . wah ! excited ! back to story , semalam aku mimpi ! TENENE ~ mimpi sapa ? errr . hmmm . tuu laa. alahh . biarkan . aku mimpi aku jumpa dia . wahh ! sumpah best . selama ni dok harap jumpa dia , akhirnya dapat jumpa . cerita dalam mimpi aku tuu , dia pi konsert , aku pi konsert tuu dengan member . then , terpandang la sidia . seronok tak terkata tyme tuu . aku tak tegoq lagi , tgok2 dia mai tegoq.Wahh ! series hensem sunggoh tyme tuu . pastu mai mcm mana tah part drama bermula , nangis2 sambil pegang tgn . aipp ! hhaahaha . MIMPI okay ? :'> 
hahaha . sumpah bestnyaaa . kalaulah dapat jumpa dia kan ? nak peluk takmau lepas . Last past mimpi aku tu mcm mana tah . Lupa . hihi . tekejut apa tah . terus mangkit . dalam pala otak #why dia yg naik dalam mimpi aku ? why ! angau ? dak kot . ni kes rindu lahh . alooo . sumpah rindu dia.hope mlm ni mimpi lagi . aik ? hahaha.
Stop Here ! bye :*


MR A / MR N ILOVEYOU


SELAMANYA HARIMAU MALAYA