Call Me Maybe
sweet owner

AMIRRA AZMI



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello . This is my super simple blog . Follow and come again okay :)


Bigfoots!

ONLY BECAUSE OF THAT :'( (semua tu salah aku)

Assalamualaikum and hye . Good evening . Sepatutnya now tengah diulit mimpi but terjaga k . pfttttt -_- . Sumpah aku tak suka kalau aku tidoq tuu ada orang kejut aku dengan kalot and kuat-kuat . Pleaselahh ! Aku takleh terkejut . Lepas tuu mulalah aku nak maki orang tak tentu hala menyebai tak tentu pasai . Aku jadi takot kalau orang kejut macam tuu . Macam nak teriyak . Abg aku kejut aku dengan nada yg kalotnya sebab nak tanya kunci motor. KUNCI MOTOR ja k . Series sakit hatii . Dah tau aku badmood tadi gagah dok buat aku marah . Minggu ni aku kat rumah qeja nak marah orang ja . Taktau seipa . Ada sangkut paut dgn Dia kah ? idk =,= hmm , sejak laa nii aku rajen update blog pasai dia ja . Semua pasai dia . Semua kat blog . Luah apa pon kat blog . Baru PUASS ! and hati aku berani jamin dia TAKDAK nak baca blog nii . Taktau kot la ni dok tengah baca -_- . Sejak salah faham pasai budak form 1 haritu , aku dgn dia jadi renggang . Series cakap . Aku perasan gila . And cara texting pon mcm mau tak mau . Kalau malam tuu budak tuu tak muhong aku kata text dgn hg , takkan jadi semua nii . She's backstabber . Depan aku manis . Belakang macam ______*tempat kosong . Ya allah aku takmau semua ni jadi . Tapi awat jadi jugak ? 'kita mesti sentiasa sabar , kalau sifat sabar tu ada dalam diri insyaallah semua benda kita dapat '- mimi- iya.. mesti sabar . Aku sentiasa sabar . Mimi pon krisis dgn Rai tengah malam kol aku teriyak . Actually aku teruk dari Mimi . Setiap malam teriyak and sebelum tidur baca semua msg dia yg aku save . Aku taktau nak share dgn sapa . Aku pendam sorang-sorang . Pi sekolah buat muka donknow mcm tadak apa-apa yang jadii . Aku rindu dia yg dulu , yg selalu senyum , yg selalu text aku , yg selalu buat aku happy , yg selalu tegur aku tyme jumpa , yg selalu bagi aku nasihat , yg selalu tegur aku kalau aku buat silap . Sumpah rindu semua tuu . Hg tak bagi aku sebut lagi pasai ancident tuu tapi cara hg laa ni attitude hg laa nii akan buat aku ungkit pasai semua yg jadi dulu . Hg jadi mcm ni pon semua pasai ancident tuu . Yaa ! aku annoying , attitude aku buruk . Kan aku kata haritu , bagi aku peluang ubah semua tuu , tegur apa salah aku . Insyaallah aku boleh ubah . Aku janji takkan buat lagi semua tuu . Ni hg nak mengelak dari aku . Pleaselah jgn buat mcm nii . Aku tak sanggup . Dulu kita okey jaa . Lepas satu satu jadi . Takkan nak feddup ? Nii semua ujian persahabatan kita . Aku redha semua ni tapi aku tak sanggup kehilangan hg . Aku dah terlebih sayang hg . And kalau bagi peluang pon , aku gtau semua ni depan hg or text , aku tak berani , series aku tak berani . Hg takkan faham . And akan buat kita gaduh lagii . Kat sekolah la ni pon hg tak tegur aku mcm dulu dah , senyum pon payah . Aku lagilah bersalah nak pi tegur or senyum kat hg . Buat masa ni aku faham , hg nak study balik apa tertinggal and exam dah dekat . Alasan tuu aku takleh bangkang . But please jangan treat aku mcm nii . And aku faham hg dah luah apa yg terbuak-buak dalam hati hg harituu . Yaa ! aku terima . Aku takkan marah hg . Perangai aku ni buat hg sakit hati . Aku mintak maaf banyak-banyak . Aku jadi mcm tu sebab aku terlalu stress pikiaq pasai hg . Tiap hari tiap masa hg ja aku pikiaq . Dah set nama hg dalam otak . Sorry again pasai tuu . Aku takot semua ni jadi . And now dah jadi . Aku nak settle semua ni . AKu takmau masam muka dengan hg . Caya lah weh ! aku sayang hg . Dunia akhirat aku sayang hg :'(




aku belajar melupakan seseorang yang melupakan aku.

aku belajar memaafkan semua yang menyakiti aku.

aku belajar menjadi yang terbaik untuk orang yang aku sayang.
tetapi ada sesuatu yang aku gagal pelajari..
"aku tak mampu belajar tersenyum disaat orang yang aku cintai mencintai orang lain"

YAA ! AKU TAK MAMPU BELAJAR SENYUM DISAAT ORANG YANG AKU CINTAI MENCINTAI ORANG LAIN . ILOVEYOU .