Call Me Maybe
sweet owner

AMIRRA AZMI



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello . This is my super simple blog . Follow and come again okay :)


Bigfoots!

Happy Birthday Hero ;)

This entry i prefer to my hero and my darling MUSLIM AHMAD . hew hew >.< 25 April ! HAPPY BIRTHDAY MOHD MUSLIM AHMAD , may allah bless you . haa ! and wish you always success in your career . Btw , birthday Muslim sama dgn Fandi . yeahh ! both of you HAPPY BIRTHDAY ! And sorry sebab late . hahaha . tak dan nak update . this entry special for you*bajet dia nak baca . aku paling obses kat Muslim . haha . know what ? aku suka tgok dia time defends tu . FYI , pic dia penuh dalam lappy aku . Jersey kalau aku nak beli make sure yg bernombor 2 , 5 or 24 . Tu nmber fecvret aku .Aku simpan semua pic Muslim . Kalau paper ada pic dia pun . See ? betapa sayangnya kau kat dia . Tiap hari nama Muslim mesti aku sebut , sampai adik aku sendiri fed up dgn aku . Nevermind lah kan , kesah pulak . Aku minat dia . Lantak . Mak aku kata aku fanatik dia . HAHAHA , memang pon .Muslim tak byk kontroversi . Senyap jaa . Tu yg best . Dia pandai jaga publisiti and tak sombong . Thats why byk org selesa dgn dia . Aku pernah bagi surat kat dia taon lepas . Taktau dia ingat lagi ka dak . Tah surat tu pon paih ke mana . And aku tak berapa nak caya sgt FB Muslim tu . Haa laa . byk fake sgt . Susah nak comunication . Twitter tu pon aku tak caya sgt . fifty fifty ja . Biaq lah . Impian aku , aku nak satu hari nanti Muslim dapat mai umah aku for wedding abg aku or birthday party aku . IMPIAN aku . Just pray it .  And last , hope you guys happy and always do the best for MALAYSIA . I will support you forever. ILOVEYOU MUSLIM  
# me for MALAYSIA  

# this for MUSLIM