Call Me Maybe
sweet owner

AMIRRA AZMI



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello . This is my super simple blog . Follow and come again okay :)


Bigfoots!

Kota Kinabalu ;')

Hye . Assalamualaikum . Iyaa ! Lama tak update kan ? Ecelly aku malas . K . Semalam gastrik mendatang . Sumpah sakit ya allah . K takmau tahaq perut dah . Back to the title . KOTA KINABALU youuu ! yeahh ! Sabah ! My school ada buat daki Gunung Kinabalu bulan 8 ni . Ehh ! bukan sekolah aku , sekolah sekolah kluster kot , KOT ! haha . Daki gunung sempena Hari Kemerdekaan . 31 Ogos tu kira dok atas puncak lah . And akan masuk Malaysia Book Of Record , nak naikkan Jalur Gemilang banyak-banyak . Bestkan ? Haa  ! yg aku tau baru sikit yg pi . Hari ni depa ada test daki Gunung Jerai . Weyy ! Bapak best gila ! Insyaallah semua selamat . Aku nak pi but disebabkan gastrik ni adakah ayah aku akan bagi pi ? hmm hmm . don know lahh . Yg confirm pi tu Azarif , abg tough :3 | Amzar , darling kiteww :p | Ted , balak azwa , Alin , moto besaq | Kak Ain , comey mey and sapa lagi taktauu . Hanani kata nak daftar minggu depan . And aku pun . Hik hik ! Nak pi 
weyy ! BAgi lah ayah aku bagi pi. AMIN ! Mimi tak pi kot . And sokay . aku buleh berdikari . Amzar pon ajak-ajak aku . Aku memang nak pi weyy ! And dok tgh kumpul duit nii :') Correction here ! Aku rencak pelik nak pi sgt ni bukan sebab nak ikut DIA . Ni semua impian aku , kemahuan aku and duit aku . Sikit tak kacau duit bapak kau . ehh ! haha LOL -,- Kalau buleh pi tu kira rezeki . Bukan sebab dia aku nak pi . K . bye :)