Call Me Maybe
sweet owner

AMIRRA AZMI



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello . This is my super simple blog . Follow and come again okay :)


Bigfoots!

Please :'(

On FB harini mcm cilaka taw dak . Series tak tahan . And aku luahkan semua kat Twitter . sorry yer :'( serious aku terasa gila . Hg pompuan mana kenai aku and hg cari aku sampai jumpa kan . Awat mai hingaq kat FB ? sebab nmber aku hg mintak kat DIA tak dapat ? heh ! tau dahh :p hey girl ! habeh sempoi la mai marah aku kat FB tuu . Hg pikiaq dak hg marah aku tuu sebab seorang lelaki ? SEORANG LELAKI okay ! Apa motif hg sampai hantaq IM macam tu ? Bukannya aku rampas dari hg pon . Hg dah clash dgn dia kan ? Ohh hg nak back kat dia ? Pi lahh ! Pi lah merayu segala bagai kat dia . Awat dulu hg buat mcm-mcm kat dia ? Awat hg tak hargai dia ? Semua tu salah hg sendiri . Please laa pikiaq aku sama . Buat mcm hg maki-maki aku dia taktauu . LOL -,- Sumpah aku cakap , aku malas nak gaduh pasai seorang lelaki . nampak mcm ... eee annoying tau dak ? please stop kacau dia and biaq dia bahagia . Aku ingat hg lebih matured dari aku and see ? mcm budak-budak . Tapi aku tabik jugak lah kat hg , hg cari aku sampai lubang cacing . FB aku hg jumpa . wooww ! TAHNIAH :'> Tadi masa dia IM mcm-mcm kat aku , aku steady and tak maki balik . heee :D baikkan aku . Aku jawab dgn ikhlas . Masalah ni akan besaq kalau emo aku pon sertai bersama . So , just rilex . Ada jodoh tak ke mana . Dia dok sana , aku dok sini . Kalau depa contact or what , aku bukannya tau pon . Kalau aku caya dia , dia pon caya aku . Saling mempercayai . YEAH !  Aku redha nak jadi apa pun . Aku tau kalau dok text or on call cerita pasai ni , aku berani potong jari , sah sah kami akan gaduh . Thats why aku buat bodo . And bagi paswed FB aku suruh dia baca sendiri . Aku takmau start masalah . Dari dulu hg pompuan dok kol-kol dia , text dia and whatever . Aku tau semua . Nmber hg naik depan aku . Fon dia bunyi depan aku . Aku tau hg sayang dia lagi , niat hg nak dia lagi . Yaa memang susah nak lupa . And aku redha ja apa pon nak jadi . And you , dulu memang kita tak serious , now dah serious right ? But jadi mcm ni pulak. K buat lah mcm mana. Settle bagi elok . Takmau gaduh-gaduh . and I really-really love you <3 :'(