Call Me Maybe
sweet owner

AMIRRA AZMI



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello . This is my super simple blog . Follow and come again okay :)


Bigfoots!

Al-Fatihah :')

Assalamualaikum . Salam Ahad :)
Firstly Al Fatihah to my grandmother . Dah seminggu kembali kerahmatullah . Serious sunyi dah rumah ni . Sayu semacam ja rasa . 3 hari buat tahlil and semua berjalan lancar . My sis dkt Kajang pun balik but tak dan nak jumpa . Abg nak balik jugak walaupun hari Ahd tu kena back Kajang . Arwah tak sakit apa and kami semua memang tak sangka . Memang ajal dia kan . Cuma dia habaq da sakit pala ja . Pastu takleh cakap . Semoga tok dgn wan ditempatkan dalam golongan yg beriman di sana :')
Hari khamis sekolah tah pasaipa Mimi dgn aku angin semacam . Dia ika jad de'aa sembang depa ja . Aku takdak mood nak join sekali. Masam muka sampai ke balik .Ika ajak pi bank in duit pun takmau pi . Aku kol mak aku terus suruh mai ambik .Taktauu mood mcm mana tah . Laa ni aku jadi malas nak pi sekolah . Segan . Don now why . Malas sungguh sungguh , And result mid year nii . erghhh -_- sejarah failed physic failed . Yeahh ! and kena buat correction sejarah salah satu 15 . Mati aku . Sikit tak sentuh . Lupa kan . Gtg . new entry coming . bye :)





THANK YOU VERY MUCH . Step here again :)