Call Me Maybe
sweet owner

AMIRRA AZMI



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello . This is my super simple blog . Follow and come again okay :)


Bigfoots!

Girl Love Boy :)

Haii :)
Assalamualaikum:)


I'm happy right now , yeaa happy . Since got him in my life . Thanks God . Pertemukan aku dgn dia . As we know , in relay , banyak dugaan dan ujian . Macam-macam kena tempuh . Im not said im pro about this , because aku pun banyak buat silap dgn dia , dgn family , dgn kawan kawan . All people did wrong . Thats we actually . Since with him , aku dapatlah serba serbi ilmu pengetahuan yg banyak mengarahkan aku kearah masa depan . Every day he reminds me about my future life . Yaa , aku tau arah tuju aku la ni masih kelam . Agak cangak taktau nak pi kot mana . Sebab tuu dia selalu ingatkan aku . Terus terang cakap , sebelum ni aku tak pernah serious in relay . Maybe under age lagi . Opss! :D Mungkinlah kot . Aku tak ada pengalaman langsung pasai couple or what . Not like Mimi , Ika , De'aa and others . This first time serious . They can know all about 'love' . Sebab tuu aku banyak dengar depa cerita then balik rumah fikir balik macam mana pulak dengan aku . Dekat sekolah aku banyak dengar Ika , Mimi cerita about their bies . Masalah depa . Aku banyak diam . Aku taktau nak start mcm mana . Aku banyak simpan sorang-sorang kisah aku . Me different to Mimi And Ika , Rai , Amet stay here can take look and see each time anywhere everywhere . But me ? tau tau sendiri lahh . Tuu lah pasai kalau nak cerita dekat depa pun takkan nak cerita pasai texting texting ja kot . Boring ahh kann -__-  Lelaki memang susah nak show something enn . Walaupun terbuak-buak dalam hati tuu , payah sungguh nak keluar . Tuu bab jiwang-jiwang ah kalau marah -marah or what standard ja keluar . Tu heran . Tengok abang aku pun dah cukup ah . Maki-maki gf , marah -marah . Perempuan memang kena banyak sabar . Setakat la maki aku , dia tak pernah lagi ah . Tapi banyak buat perangai -__- mcm mintak perhatian ja pun . Ya allah ! memang susah berkawan dalam jarak jauh nii . Memang susah . Kita tak tauu apa dia buat kat sana . Kalau text pun reply lambat macam nak maki pun ada . As De'aa said , kita mcm meregeh ja kat depa kalau text banyak kali kalau depa tak reply . Ayat sadisnya Syoq Sendiri ahh . Haa . Kadang - kadang aku terfikir gak , dia ni sayang sungguh ka kat aku . Macam abang-abang dia kata . Tuu la kata , sikit dia tak show tanda kesayangan dia tu kat aku . Entahh . Tapi dia selalu kata " kita kalau couple , jangan anggap gf kita tuu mcm gf jaa , anggap  la macam adik or bini ka . Kalau gf saja nampak macam orang luar" Betoi la kot . Aku malas pegang kata-kata tuu sebab time dia cakap tu banyak merapu . Tapi dia selalu jugak kata "Lelaki kalau betoi-betoi sayang gf dia , dia takkan buat 'something' . Sayang apa kalau nak bagi rosak " haha . hat ni aku pegang sungguh -sungguh . Memang betoi pun . As my experience , aku memang takut kehilangan dia . Banyak dah tengok member clash sebab apa . K try hargai dia sedaya - upaya . Takmau lah nangis - nangis ni . Takmau hati terluka ka apa . Takutt . Aku ambik iktibar dari apa yang telah berlaku zaman la nii . Time couple tak apreciate . Mai dah clash terhegeh balik nak . Laki mana mauu . Its conclusion , apreciate him/her while still with you . You can't eat it back if you have through it in rubbish . Haha . Parianya BI akuu . Maafkan saya Lin . haha . Jap , title post macam cibaii . No chemistry langsung . haha .Bye . Assalamualaikum :')


THANK YOU VERY MUCH . Step here again :)