Call Me Maybe
sweet owner

AMIRRA AZMI



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello . This is my super simple blog . Follow and come again okay :)


Bigfoots!

Terharu :')

Assalamualaikum , lama tak update kan ? hihi malas and ni aku baru tukar skin :)
Okay ? simple jaa . Okay actually aku banyak story nak cerita but time log in tuu line lambat mcm snailpig . Dah hilang semua apa yang berjoget dalam pala tadi . Hari ni aku bangun lewat . hihi . Aku boleh taktauu mak aku pi kenduri pakat harini . Tuu yang boleh bangun lewat . Hmm holiday have pass a week right ? tinggal lagi seminggu . Aiyoo . Tak suka sekolah laa . Ehh ! back to title la beb ! TERHARU . hahaha . k series aku terharu gila kat hang weh . Hang ! haa hang laa sweetheart . k galak . Mcm ni semalam aku tidoq awai kes sakit pala , sakit gila lah after change this skin . Takleh buka mata langsung , takleh nampak lampu . Then , perut aku lapaq pukuy 3 lebih . Bangun cari nasi . Usya fon sat . Then , ada texting from him . Ingatkan nak marah or what aku tak text dia . Agak cuak ahh . Bila baca tuu , ehh biaq betoi dia nii . haha . 



        Message body
BlackBerry <3
                                                                     02.06.2012
                                                                     03.02 AM

                                                                     4 month.. I love you :)
                                                                     k smbung tidoq..

-,- aku baca tuu terharu lah , ingatkan tak ingat apa langsung . Lagi pun aku tak kisah dia ingat ka dak . But im so appreciate it dear . Yes ! we have been together 4 month . Thank you eh . I love you three :*