Call Me Maybe
sweet owner

AMIRRA AZMI



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello . This is my super simple blog . Follow and come again okay :)


Bigfoots!

You Change Me :)

 Assalamualaikum :)
 Update lagi . Kann ? bila skin baru ni terasa nak update banyak banyak la pulak . This entry prefer to Him . Before this , never tell about him in this blog . But hari ni aku rasa sayang kat dia lebih . hihi . Gilaaa . K . Yang pasti dia bukan budak Smj and he is 19 years old . Tua dari aku 3 tahun . Okay la tuu kan . Cerita pasai dia detail kat sini i think pon tak boleh sebab ada something . Ahh . biarkan . YAng tau aku kawan dgn dia hanya Mimi , Afi and Erah . Tuu ja kot . Buat pa nak heboh . Malas . Satgi apa org kata pulak . Actually dia banyak buat aku berubah . Tegur apa aku buat salah .Dia takkan reply text aku kalau dia tanya "dah semayang belom ?" Aku kata "Dak gi , satgi ahh"  Dia kalau marah takkan tunjuk . Tapi aku boleh tau mcm mana dia marah . Perkataan yang akan selalu keluaq kalau dia marah "emm , ikut ahh" hahaha . ayat tu dah sebati dah kalau dia marah . Hmm , ada satu hari tuu aku terdengar member dia kata "wehh , muka hg nak mcm Aril AF noh ?" Aku dengaq dengaq , OHH TIDAKK MANA MUNGKIN . And start dari tuu dia akan kata "muka aku kan mcm Aril sebab tu hg bekenan"  yaa allah ! muntah hijau akuu . Start aku kawan dgn dia aku rasa like he's really can make me change . Betoi buat aku berubah . And aku boleh lupa manusia yang sebelum nii . Haa ! tuu lahh hikmahnya aku kawan dgn hg . Maybe semua ni sebab dia lebih matured dari aku . Bagi aku , couple ka tak couple ka sama jaa . Cuma kalau couple kita tak la sunyi sgt sebab ada org boleh text or call kita . Ada org tanya hal kita . Serious cakap aku suka org ambil berat pasai aku . First month we together , truly i said , i didn't respect him at all . Tak serious langsung dgn dia . Time tuu tergila kat Si A tuu . opsss ! and lama-lama Mimi pun kata lupakan Si A , serious dgn Si A yang satu lagi nii . Hmm , start hari tu serious and malam tu send " imissyou" dia reply "Patutkah imissyou tuu ?" samseng en ? aku kata "Patut , nak serious dgn u" and then , blablabla~ start hari tu aku sedar dia betoi serious dgn aku . Perangai dia ni sebijik mcm Mimi . Mulut samseng , usha orang samseng semuanya samseng ahh . Cara Mimi pangkah orang aku teringat dia :') Kalau takdir dia bukan untuk aku nanti , aku terima and bersyukur sebab dia banyak buat aku berubah . Dia faham aku and tak pernah buat sakit hati . Alaa , pasal ex kauu tuu lupakan . Pompuan gila meroyan . Bak kata dia . Walaupun kami berkawan dalam jarak jauh ni actually banyak dugaan but aku pegang kata kata dia " hg setia aku setia , hg curang kisah pa aku , aku buleh kawen 4" -,- ayat macam cilaka tapi aku tetap pegang . haha . Tuu semua pasai dia , kalau dia baca ni aku rasa hg terharu pulak dgn aku . Sebab aku cerita semua pasai hg dalam ni . haha . Dia takkan baca aih . URL blog aku pun taktau perasan ==' dah la Facebook takdak , Twitter tuu telah laa . HAHAHA . Tapi en , bagus ah , hg tak laa dok menggalak dgn pompuan kat Facebook tuu enn enn . Mimi kata takdak Facebook bagus . hahaha . Okay . sudah sudah . Awat nama Mimi naik banyak ni -,- Famous hg :D  kk bye .


THANK YOU VERY MUCH . Step here again :)