Call Me Maybe
sweet owner

AMIRRA AZMI



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello . This is my super simple blog . Follow and come again okay :)


Bigfoots!

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak :)


Assalamualaikum :)
Wuuuu lamanya tak update . K ni dah nak start cerita . Sebelum tuu ,selamat menyambut Bulan Ramadhan yaaa . This 10 last day , so perbanyakkan ibadat malam Qadar ni :) As you know , banyak incident berlaku bulan puasa ni . Yang femes Excident , yaa excident . So take care your self . Parent selalu pesan : Nak raya ni jangan nak syoq sangat satgi jadi kot lain kot . Ohh k . Get it . Yang stay bandar nak balik kampung , get rest before drive . Thats important . Remember your family :) And my sis pun stay bandar and Isnin ni balik . Yeyyy ! Alya mesti ceria punyaa . Hope we can iftar together :) K hari en kat sekolah .....*flashback*..... K tadi pi sekolah lewat yaa makan dulu ehh ? haha . Then dah harini Khamis so kena baca Yassin . I can't read so terus ah jalan nak pi kelas and i can see some boys and don't know who is it =.= Then , dah dekat kantin ada ramai cikgu and memandangkan aku meluat jika disoal banyak kali aku pun turn back and heading to mini stadium . Haaaa . Dok dgn Ika hafal agama . Pastu hati kami maiiii .. Haa ? Haa ? Mimi mimi haaa kenai en :D Dia mai pastu Yassiin habis kami pun nak balik pi kelas ahh . Before that . singgah toilet luu ! haha . Aku tak masuk pun dok luaq ja . Kemudian datanglah geng nii , Rai Muhaimin Nabil dgn sapa lagi tah . Rai dgn suara nyaringnya : "Wei Mira pasaipa tak baca Yassin ?" Aku : "Hah ? Dgn aku baca -,-" Rai : "Awat dok kat court ?" Nabil dgn Muhaimin pun gelak . Kuajaqnya Raii -..- K next ....Harini aku angkat tangan dekat Azarif . hihi . K next ... Harini aku basuh tirai and kemas rumah beb ! Ahaha . Caya caya ? Serious letih doh . Kalau boleh nak rumah terpencil and kecil sahaja . I tak larat nak simpan kalau cemni . Kalau aku tak simpan kak aku balik nanti dia bising , so better kemas siap-siap :) Ehh , baju raya tahun ni aku colour grey satu family . hehehe . Tak sabaq woii . And nak tau dak baju raya Azarif colour PINK ! haaa . hat ni dia habaq . Taktau betoi ka dak . haha . Mimi dgn Ika colour pink . Depa sepadan . wuhuuu :D Weii lama tak main surat surat . ehh ! haha  dulu kalau raya ja mesti nak bagi surat kat member . haha Laa ni dak dahh . Hmm . guess what i'm did right now ? ahhhaaaa ! tengah stalk blog orang and text him . Text pun merapu dia ni takmau layan dianggap terpinggir so layan ja lah . And i think ... okay dah kot . Boleh pi sambung tidoq dah . Eh sat ! SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADAN YA KAWAN KAWAN :) - Mimi,Ika,Azarif,Min,Rai,Kelas 4 Sapphire and satu sekolah SMJ . hihi :D 

 Bye . :'>

THANK YOU VERY MUCH . Step here again :)