Call Me Maybe
sweet owner

AMIRRA AZMI



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello . This is my super simple blog . Follow and come again okay :)


Bigfoots!

Whole Holiday in Kajang :)

Im back . Assalamualaikum . Happy holiday :)
On blog balik sebab rasa mcm boring and rindu nak type pnjang panjang. hehe. Btw cuti ni memang byklah mcm mcm jadi . And good news i just got new niece .Her name is Auni Inara Bt Norazrol . Nice right . Inara aku yg bg idea. hihi. Now dia dah 2 bulan lebih nak masuk 3 bulan . Paha dia dah berkatam .And kak aku pulak kena masuk wad sebab ada batu karang dlm hempedu. 4 hari masuk wad. 2 hari Hospital Kajang 2 hari HKL . 4 days must taking care my nieces. Inara memang susah nak minum susu botol . Teriyak sampai mata merah . Memang aku taktau nak buat apa . Sampai kat HKL tu aku menangis sebab tetiba sebak dengar Inara menangis. Baby takleh bawak masuk wad time tu . Wad kecemasan ramai org sama . Then abg mai bwk Inara masuk . Tinggai aku dgn Alya kat luar. Memang aku letih gila 4 hari tak tidur even makan . yeaa :) 4 days babe. Abg aku tengok time aku nangis tu . Hahaha . maluu . And now sis dah balik and still sakit belakang lagi . Hope sihat lah . Takmau tengok dia sakit sakit lagi. Maybe 11 Dec ni balik Jitra because dapat invitation from Farid Kamil . 12 Dec ni dekat Tasik . Then 13 Dec balik Kajang balik . How tiredly . hmm . Abg memang nak balik sebab Farid member dia yg still ingat time zaman dulu merempit sekali . hahaha . And itu ja kot . Bye.


                                       THANK YOU VERY MUCH . Step here again :)