Call Me Maybe
sweet owner

AMIRRA AZMI



Diaries Owner Linkies Stuff

Hello . This is my super simple blog . Follow and come again okay :)


Bigfoots!

Sweet but Sour :/


Hai selamat petang . Shit mood today . Dear blogger , i really need you and hope you can be my good listener .  Today 16 Januari 2013 . Baru 2 minggu lebih sekolah aku dah rasa segan nak step in sekolah tu . Ya allah tahun ni aku SPM bagilah aku semangat nak menuntut ilmu . Bukalah hatiku untuk terima ilmu . Even baru hidup 17 tahun ni pun dah macam macam masalah aku tanggung . Walaupun stay dengan family . Nanti ke depan macam mana ? Masuk U mesti kena dok jauh dengan family . I need to be independent . Tahun ni ja pun aku jejak kaki kat sekolah tu . Aku memang takmau gaduh gaduh apa semua ni . Thats why aku senyap and tak bidas balik . We are normal person . So pakat pakat jagalah hati . Jangan cari pasal dgn aku ja aku mintak . Harini pun dekat FB so shit . Entah pasaipa pun taktau sejak sejak ni aku cepat sensitif . Erah just melawak but aku ambik serious . Isshh ! memang cari nahas lah . Aku dgn Erah mana pernah lawan cakap mcm tu . Aku hormat dia . Tak pernah kurang ajar dgn dia walaupun sekali . Harini aku kata macam macam . Memang silap kami dua pun , dia melawak time tak sesuai , aku moody time tuu . Memang jin setan sepuluh tanduk ni pun join sekali lah . Last last okay . Salah dua dua kan . Time buka twitter pulak , satu lagi masalah timbul . Ohmaiii . Memang tak perasan Faziera tu online -..- manalah aku tauu . Dia retweet tweet aku and terus dia tweet "Tau dah" . Fir cakap buat taktau ja . Okay buat taktau . Semalam kak long wani call and sembang pasai crush dia . Dia syak aku cakap something dekat crush diaa .. Hahaha . No lah sayang . Thats our secret kan . Kemaren crusher datang bawak gitar . Ajar ika dia main . Sikit tak jeles . Aku suruh dia main lagu Ya sudahlah . Dia main intro ja . Sampai rap dia stop . Aku record and siap untuk upload salam YouTube ja. Kalau aku kejam aku letak dah kat YouTube . Haa lepas ni hot lah . Macam Ainan Tasneem . tapi hat ni Amzar Tasneem :D Nerhh ! apa aku melalot ni ? kk semalam lepas depa balik aku rasa bersalah gila dekat Am taktau pasai apa . Masuk bilik plan aku nak tidoq sat tapi teringat dia . Mutiara aku pun menitis . mai celah mana sedih pun taktau . Maybe rindu dia kot . hahaha dah lah . tapi memang takleh bohong lah , aku dah try takmau felt kat dia tapi...hati ni takleh tipu. Dah start sayang . Yes i know , Am memang taktau semua ni . Aku nak simpan ja semua ni . tak perlu luah kat dia kot . Lama-lama dia boleh tau sendiri . Apa pun i will wait him . Ohhh Already 6.18 p.m and aku belom mandi -..- Aku rasa tinggal aku sorang ja dalam rumah ni . Sunyi ja takdak sapa . Nvr . Only thats story for today . Thanks a lot bloogie because be my double good listener. I love you but still hate you because i can't upload pic in this entry -.- Got to take bath and study . Bye peeps . Assalamualaikum.

@MirroFeddorro
                            THANK YOU VERY MUCH . Step here again :)